ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Γυναίκα σε απατούσα με την κουμπάρα μας και με την ξαδέλφη σου

 Ένας άντρας πέθαινε και η γυναίκα του ήταν πάνω από το κρεβάτι του και του κρατούσε τρυφερά στο χέρι στις τελευταίες του στιγμές.
Κάποια στιγμή αυτός ψυθιρίζει.
- Μαρία
- Τι είναι Σωτήρη μου
- Πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι...
- Όχι! Σωτήρη μου δεν θέλω να μου εξομολογηθείς!
- Μα είναι σημαντικό Μαρία μου!
- Τι Σωτήρη μου;
- Να!...
Σε απατούσα Μαρία μου και με την γειτόνισσα και με την κουμπάρα μας και με την ξαδέλφη σου την Ευτέρπη.
- Το ξέρω Σωτήρη μου το ξέρω! 
Για αυτό κι εγώ σε δηλητηρίασα!



                                                               .. --> ...
..
..
..exodosclub.blogspot.com . .
πηγή:http://vatolakkiotis.blogspot.gr/ .

AGGELIES.PRO   Δωρεάν αγγελίες για όλους. Κάνε κλικ στην εικόνα τώρα!


Flying bat in a marquee





 



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :